tirsdag 17. juli 2012

En Oldemorskatt

Da jeg og Eskil var på Kvikne hos Bestemor/Oldemor gikk jeg gjennom mange
store søppelsekker med klær, gardiner ++ , for å se om det var noe som kunne brukes.
Langt nede i den ene posen skjulte det seg en pose med en skatt!


Min Oldemor Astrid sine gamle forkler. Og se på de stoffene og mønstrene da?!
Stilig!! :)















Ingen tvil om at Oldemor var ei fargerik dame!!
Om du vil lese mer om henne og se hva jeg lagde av hennes gamle gardin i fjor
 kan du trykke HER



Godnattklem til deg som kikker innom!

¤R¤

I found these on grandma's attic.
They belonged to my great-grandmother.
A treasure for me!

20 kommentarer:

  1. Åh, for en herlig og fargerik skatt :-)
    Heldiggris :-)

    Ha ei god natt!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, fantastisk skatt, jeg er så glad i disse gamle forklene...tenk så mye mat de har vært med på å produsere;)) ha en fin uke videre, klem.

    SvarSlett
  3. Wow, som å ha fått lottogevinsten i tøysalighet!!!

    SvarSlett
  4. Ja her var det mange kule forkle!
    Så artig å finne slike skatter.
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  5. Flaks for de fine stoffene at du fant dem og tar vare på dem!

    SvarSlett
  6. så flotte!!
    bare dumt at de aller fleste er så små..rekker ikke rundt på meg :) :)
    ungene bruker slike stadig da, fine!

    SvarSlett
  7. Herlig skatt! Jeg er så svak for gamle forklær:)

    SvarSlett
  8. For en herlig dame det må ha vært, for de som liker slike farger og mønstre må jo være det:)))
    Ha en god onsdag!
    klem

    SvarSlett
  9. HERLIGE FUNN...
    LIKER. PRAKTISK OG NYTTIG MED FORKLE PÅ KJØKKENET.
    IKKE DUMT DET NEI.
    HA EN FIN DAG,

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  10. Virkelig helt herlige - og så koselig å vite hvem som har brukt dem også da :)

    SvarSlett
  11. Så fine de var! Lønner seg å lete litt :-)

    SvarSlett
  12. Sikke heldig du er! De er meget smukke.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  13. Så herlige forkler da gitt! Superherlige mønster!

    SvarSlett
  14. Fantastisk fine forkle! :) Og for ei herleg, fargerik oldemor :) Kan tenkje meg du vart ekstatisk då du oppdaga denne flotte skatten :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  15. Herlige mønster, minner meg om de min bestemor hadde.
    Klem Tone

    SvarSlett
  16. wow! herlig altså.
    slike funn er de beste som finnes!
    nyt dine nye skatter og ha en forsatt god sommer.
    klem m

    SvarSlett
  17. Så innmari herlige!!! Det var virkelig skatter!!
    Gleder meg til å se hva du tryller frem av de☺

    SvarSlett

Kommentarer varmer inn til ♥-rota mi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...